Jo yli 1800 asiakasta Pohjoismaissa
Asiakastyytyväisyys on meille yksi tärkeimmistä onnistumisen mittareista. Tutustu asiakkaidemme kokemuksiin ja lue miksi he pitävät Severasta.
Yhteydenpito ja opastus sujuivat alusta asti loistavasti ja koekäytön yhteydessä sain tarvittavat vastaukset ja ratkaisumallit meidän hieman erikoisempiinkin tarpeisiimme.
Mici Virpiö – projektijohtaja, Planeetta 10 Oy
Kuudes Oy
Kuudes valitsi Severan monipuolisen raportoinnin ansiosta
Severa on selkeästi muita parempi myynnin, tekemisen ja tuottavuuden suunnittelussa sekä seurannassa ja ennustamisessa. Aikaisemmin pyöritimme raportteja Excelissä, nyt saamme 90 prosenttia tarvitsemastamme datasta Severasta.
Jari Danielsson – toimitusjohtaja, Kuudes Oy
Differo
Severa kirkasti näkymää kasvuyrityksen tekemiseen ja tulosten seurantaan
Severa tekee työn ja tekemisen näkyväksi. Se vaikuttaa myös asiakaskokemukseen, kun pystymme raportoimaan projektin etenemisestä ja laskutuksen perusteista avoimesti.
Katri Tanni – toimitusjohtaja, Differo
Aiemmin meillä oli käytössä ohjelmisto, jossa oli hirveän huono tuntikirjaus. Se ei myöskään keskustellut meidän muiden järjestelmien kanssa. Severa on selkeä ja helppokäyttöinen, jonka lisäksi se kokoaa paljon muitakin toimintoja, kuten laskutuksen kätevästi yhteen paikkaan. Kaikki tieto kulkee suoraan myös taloushallinnon ohjelmistoomme.
Jenna Finnilä – kehitysinsinööri, Feasib Oy
Tutustu asiakaskokemuksiin
Olemme koonneet blogiimme Severan asiakaskokemuksia useilta eri toimialoilta. Löydät blogista myös referenssivideot!
Projektinhallinta sekä resursoinnin seuranta ovat Severan myötä nousseet uudelle, ketterälle tasolle. Yksi isoimmista hyödyistä meille on projektinhallinnan nopeus ja helppous, sekä järjestelmän tuoma läpinäkyvyys. Chat-tuesta saa avun nopeasti ja helposti ja kaikki tukipyynnöt viedään kunnialla loppuun.
Hanna Mäkinen – Administrative Coordinator, VALOR Partners Oy
Täytyy sanoa, että teillä on kyllä todella hyvä tuki. Aina kun olen soittanut, niin osaatte neuvoa ihan superhyvällä tasolla ja nopeasti saa vastauksia. Ja jos ei esimerkiksi puhelussa heti selviä joku asia, niin aina tulee nopeasti vastaus sähköpostitse. Eli on tosi hyvä asiakastuki kyllä!
Katariina Ahonen – Vanhempi viestintäkonsultti, Kaiku Helsinki Oy
Kokeile Severaa ja liity kasvavaan joukkoon
Havaitsimme, että Severaa käyttävien yritysten liikevaihto kasvoi 3,5 kertaa nopeammin ja kannattavuus on 1,3 kertaa parempi kuin muiden vastaavien asiantuntijayritysten.