Severan hinnoittelu

Valitse tehokkain pakettisi

Ohjaa projekteja ja liiketoimintaa kattavasti Platinumilla tai tehosta toimintoja Business-paketilla. Tarjoamme versiot myös pienten ja suuryritysten tarpeisiin.

Kuinka monta käyttäjää yrityksellänne on?

Enterprise

Kattava versio isojen pk-yritysten kokonaisvaltaiseen hallintaan ja johtamiseen

69€ / kk
69€ / kk / käyttäjä
Kokeile 30 päivää

Kaikki Platinum-ominaisuudet +

  • IP-osoitteiden rajaus
  • Single Sign-On
  • Toimintohistoria
  • Testiympäristö
  • Avainasiakasvastaava
  • 50 GB tallennustilaa

Business

Tehokas ja automatisoitu toiminnanohjaus erikokoisille asiantuntija- ja projektiyrityksille

39€ / kk
39€ / kk / käyttäjä
Kokeile 30 päivää

Kaikki Basic-ominaisuudet +

  • Yrityshierarkia-tuki
  • Tarjoustyökalu
  • Työajan hyväksyntä
  • Liukumalaskenta
  • Matkalaskut
  • Vaiheiden riippuvuudet
  • Tehtävienhallinta
  • Resursointi & työnsuunnittelu
  • Kalenterisynkronoinnit
  • Google Drive -synkronointi
  • REST-rajapinta
  • Projektiryhmän kollaboraatio
  • Analyysiraportit
  • 10 GB tallennustilaa

Basic

Asiantuntijatyön peruspaketti myynnistä laskutukseen pienille yrityksille

25€ / kk
25€ / kk / käyttäjä
Kokeile 30 päivää

Ominaisuudet:

  • CRM ja myynninhallinta
  • Projektinhallinta
  • Tuntikirjaukset
  • Laskutus: e-lasku, sähköposti, paperilasku
  • Raportointi
  • Kalenteri ja aktiviteetit
  • Mobiilisovellus (iOS & Android)
  • Kirjautuminen Google-tunnuksilla
  • 5 GB tallennustilaa

Kaikki hinnat alv 0%.

Vertaa pakettien ominaisuuksia

Ominaisuusvertailu Enterprise Platinum Business Basic
IP-osoitteiden rajaus
Single Sign-On
Toimintohistoria
Testiympäristö
Avainasiakasvastaava
50 GB tallennustilaa
Tavoitteenasetanta

(?) Aseta raporteille tavoitteita liittyen esimerkiksi projekteihin, ja seuraa niiden etenemistä helposti.
KPI-avainlukujen luonti

(?) Seuraa yrityksellesi tärkeimpiä mittareita helposti KPI-lukujen avulla, ja luo omia lukuja laskutukseen, projekteihin tai käyttäjiin liittyen.
Lisäkentät

(?) Luo omia lisäkenttiä seurataksesi asiakkaisiin, projekteihin tai käyttäjiin liittyviä tietoja.
Liikevaihdonjaksotus
Monivaluuttatuki
Hinnastoversiot
Portaikkohinnoittelu
Aikataulutettu laskutus
20GB tallennustilaa
Yrityshierarkia-tuki

(?) Luo yrityksellesi organisaatiorakenne ja määritä käyttöoikeudet sekä laskutustiedot eri liiketoimintayksiköille tai tytäryhtiöille.
Tarjoustyökalu

(?) Luo tehokkaita tarjouksia tarjoustyökalun avulla, käyttämällä esimerkiksi valmiita tarjouspohjia, ja klousaa enemmän kauppoja.
Työajan hyväksyntä
Liukumalaskenta
Matkalaskut
Vaiheiden riippuvuudet

(?) Linkitä vaiheita toisiinsa tehdäksesi projektien aikataulujen suunnittelusta helpompaa.
Tehtävienhallinta
Resursointi & työnsuunnittelu
Kalenterisynkronoinnit

(?) Yksinkertaista aktiviteettienhallinta synkronoimalla Google- tai Microsoft Exchange -kalenterisi Severan kanssa, ja pidä kalenterisi ajan tasalla.
Google Drive -synkronointi
REST-rajapinta

(?) Yhdistä käytössäsi olevat ohjelmistot kokonaisuudeksi REST-rajapinnan avulla.
Projektiryhmän kollaboraatio
Analyysiraportit
10 GB tallennustilaa
CRM ja myynninhallinta
Projektinhallinta
Tuntikirjaukset
Laskutus: e-lasku, sähköposti, paperilasku
Raportointi
Kalenteri ja aktiviteetit
Mobiilisovellus (iOS & Android)
Kirjautuminen Google-tunnuksilla
5 GB tallennustilaa

Usein kysyttyjä kysymyksiä

Koekäyttö

  • Mikä Severa-paketti yritykselleni sopii?
    Koekäytössä pääset kokeilemaan laajasti Severan eri toiminnallisuuksia. Business-versio tukee laajemmin projektinhallintaa mahdollistaen mm. matkalaskukäsittelyn, kalenterisynkronoinnit sekä liukumahallinnan. Näiden ominaisuuksien lisäksi Platinum-paketissa saat käyttöösi laajan kattauksen liiketoiminnan johtamiseen keskittyviä ominaisuuksia. Kysy pakettien sisällöstä lisää myynniltämme!
  • Onko koekäyttö ilmainen?
    Koekäyttö kestää 30 päivää ja on täysin maksuton. Kokeilujakson aloittamiseen ei tarvita luottokortti- tai laskutustietoja, vaan yhteystietojen antaminen riittää. Kokeilu ei sido mihinkään.
  • Mitä tapahtuu, jos en halua jatkaa koekäyttöä?
    Sinun ei tarvitse tehdä mitään, vaan koekäyttö loppuu automaattisesti.
  • Miten koekäyttöympäristö eroaa aidosta ympäristöstä?
    Koekäyttöympäristö vastaa todellista käyttöliittymää. Koekäyttöympäristöstä on mahdollisuus siirtyä suoraan maksulliseen versioon oston yhteydessä.

Käyttöönotto

  • Kuinka paljon käyttöönotto maksaa?
    Käyttöönoton laajuus ja käytettävä aika määritellään yhdessä asiakkaan kanssa. Hinta muodostuu käytön laajuuden ja käyttäjämäärän perusteella.
  • Miten siirtää tiedot nykyisestä järjestelmästä Severaan?
    Asiakastiedot voidaan viedä suoraan csv-tiedostona. Muiden tietojen osalta tuoteasiantuntijamme käyvät läpi mahdolliset tiedonsiirtotarpeet ja niistä sovitaan erikseen käyttöönoton yhteydessä.
  • Voinko yhdistää muita ohjelmistoja Severaan?
    Severaan on olemassa yli 50 valmista integraatioita sekä avoin rajapinta. Voit siis yhdistää Severaan laajasti käytössänne olevia ohjelmistoja.

Käyttö ja tuki

  • Millä kielillä asiakaspalvelu auttaa?
    Asiakaspalvelumme toimii Lappeenrannassa ja vastaa suomeksi sekä englanniksi. Tukimateriaali on myös saatavilla molemmilla kielillä.
  • Kuuluuko tuki Severan hintaan?
    Puhelintuki ja sähköpostituki on asiakkaillemme maksuton. Huomioi kuitenkin, että operaattorisi veloittaa 010-numeroon soittamisesta palvelunumeromaksun (8,35snt/puh+16,69snt/min). Edellä mainittujen tukikanavien lisäksi käytössäsi ovat Visma Solutions Community sekä Tukisivu, joista löytyy paljon ohjeita ja käyttövinkkejä.
  • Millä kielillä Severaa voi käyttää?
    Jokainen käyttäjä voi itse määritellä kielen, jota haluaa käyttää omassa ympäristössään. Vaihtoehdot ovat: suomi, englanti, ruotsi, norja, tanska ja hollanti. Lisäksi laskut on mahdollista lähettää kymmenillä eri kielillä

Jo yli 1800 yritystä käyttää Severaa

Kokeile Severaa tästä