Ota kaikki hyöty irti Severasta

Severan kokenut asiakastuki on apunasi niin käyttöönotossa kuin tuotteeseen liittyvissä kysymyksissä.

Laadukasta apua jokaiselle

2022 asiakastuen saamasta palautteesta 92,2% (CSAT) oli positiivista. Tavoitat tuen puhelimitse, sähköpostitse ja chatin kautta. Tuki on maksuton ja tarkoitettu kaikille Severa-käyttäjille.

Huolellinen käyttöönotto

Käyttöönotto aloitetaan heti kauppojen synnyttyä. Autamme löytämään parhaat tavat hyödyntää Severaa tiimin eri asiantuntijoiden näkökulmasta.

Junebug

Pysyimme aikataulussa, jonka asetimme käyttöönotolle. Meillä meni siihen korkeintaan 10 päivää. Käyttöönoton jälkeen olen käyttänyt myös asiakastukea. Joka kerta olen saanut nopeasti selkeät ohjeet Severaan liittyvissä kysymyksissä.

Jukka Nevala – perustaja, Junebug

Despro

Parasta Severassa on se, että siinä on kaikki tarvittavat toiminnot, mutta se on silti helppo ja yksinkertainen sisäistää. Ei vaadi liian isoja ponnisteluja, että se saadaan kaikille työntekijöille käyttöön.

Antti Savolainen – toimitusjohtaja, Despro Engineering Oy

Maksuttomat materiaalit

Järjestämme säännöllisesti webinaareja, joissa kuulet uusista tuotejulkaisuista ja vinkkejä Severan käyttöön rooli- ja ominaisuuskohtaisesti.

Tukisivustolta tietoa 24/7

Tuotetukemme vastaa tukisivuston päivittämisestä. Tuen sivuilta löydät vastauksia tuotteen käyttöön liittyen sekä koulutusvideoita.

LM&Someco

Severaa kehitetään yhdessä käyttäjien kanssa ja asioita, joita olemme toivoneet, on myös tuotu ohjelmistoon. Säännöllisesti järjestetään webinaareja ja on sellainen yhdessä tekemisen meininki.

Janne Pöyhönen – asiakasjohtaja & osakas, LM&Someco

Minulla on pitkä kokemus tietojärjestelmien kehittämisestä ja käyttöönotosta, enkä ole kovinkaan usein näin positiiviseen kokemukseen törmännyt. Voin suositella varauksetta, sillä täällä palvelu toimii.

Juha Kuokkanen – varatoimitusjohtaja, Sigge Arkkitehdit

Anna palautetta ja vaikuta

Yhteistyö asiakkaiden kanssa auttaa meitä kehittämään Severaa paremmaksi. Keräämme jatkuvasti palautetta, jotta kehitämme ominaisuuksia oikeaan suuntaan.