Severa + Visma Sign

Allekirjoituksesta kannattavaksi projektiksi

Signaa tarjoukset, solmi projektiehdot tai varmista referenssiluvien olevan kunnossa saumattomalla Visma Sign -integraatiolla.

Saumaton kokonaisuus allekirjoituksesta toteutukseen.

Varmista asiakkuuksien ja projektien onnistuminen Severassa, ja hyödynnä Visma Signin sähköisiä allekirjoituksia suoraan Severassa.

Severa ja Visma Sign

Miksi Severa ja Visma Sign sopii yhteen?

Saumaton kokemus

Integraation avulla voit lähettää sopimuksia sähköiseen allekirjoitukseen suoraan Severasta käsin. Voit tallentaa allekirjoitetut sopimukset asiakkaiden tai projektien alle, jolloin tieto on aina saatavilla yhdessä paikassa. Integraatio on toteutettu tiiviissä yhteistyössä Visma Solutions Oy:n eri tuotteiden välillä.

Turvallinen signaus

Visma Sign vaatii allekirjoittavalta henkilöltä vahvan tunnistautumisen ja varmistaa ettei asiakirja muutu allekirjoitusprosessin alettua. Lisäksi sopimukset ovat turvallisesti säilössä, eivätkä jää pyörimään sähköposteihin.

Lisää aikaa, rahaa ja tuottavuutta

Sähköinen allekirjoitus vähentää allekirjoittamiseen käytettäviä resursseja. Visma Signilla voit myös seurata allekirjoituksia reaaliaikaisesti ja lähettää muistutuksia. Suurin osa Visma Signilla lähetetyistä asiakirjoista allekirjoitetaan jo saman päivän aikana.

Severa + Visma Sign

Turvalliseen digitaaliseen allekirjoitukseen ja sopimusten hallintaan.

Valmis, turvallinen ja nopea integraatio – laitat alle vartissa asiakassopimuksesi signauskuntoon.

Kokeile Severaa tästä

Integraatio tiivistetysti

  • Mikä Visma Sign-paketti minulla tulee olla?
    Yrityksellä tulee olla olemassaoleva sopimus Visma Signin käytöstä. Integraatioon vaaditaan Professional, Business tai Enterprise paketti.
  • Mikä Severa-paketti minulla tulee olla?
    Yrityksellä tulee olla olemassaoleva sopimus Severan käytöstä. Integraatioon vaaditaan Business, Platinum tai Enterprise paketti.
  • Miten integraatio otetaan käyttöön?
    Integraatio otetaan helposti käyttöön Severan asetuksista:

    1. Avaa Severassa integraatioasetukset rattaan kuvakkeen takaa > Asetukset > Integraatiot > Visma Sign.
    2. Syötä yrityksesi Y-tunnus ja klikkaa Valtuuta.
    3. Tämän jälkeen järjestelmä ohjaa tekemään valtuutuksen loppuun Visma Signin asetuksissa.
    4. Klikkaa Hyväksy vahvistaaksesi integraation käytön.
    5. Onnistuneen valtuutuksen jälkeen integraatioasetukset viimeistellään Severassa.
    6. Integraatio on valmis käytettäväksi!
  • Mitä muuta on hyvä tietää?
    Organisaatiollasi tulee olla määriteltynä Severasta löytyville Visma Sign -asetuksille oletusallekirjoittaja. Tämän avulla käyttösi on entistä sujuvampaa, sillä allekirjoituspyynnöt lähtevät varmasti oikealle henkilölle.

    Allekirjoittajan lisäksi, sinulla tulee olla määriteltynä oletuskansio Visma Signissa allekirjoitettaville sopimuksille.

    Voit luoda uuden kansion Visma Signissa kohdasta Dokumentit > Kansiot > Luo uusi kansio.
  • Mistä löydän Severan tuen?
    Severa tuen ohjesivut on apunasi kelloon katsomatta. Sivustolta löydät kattavat käyttöohjeet. Ongelmatilanteessa voit jättää meille sähköisen tukipyynnön.
  • Miten asiakirjoja allekirjoitetaan?
    Severassa asiakirjojen allekirjoitusprosessi voidaan aloittaa asiakkaan tai projektikortin kautta. Kun integraatio on käytössä, asiakas- sekä projektikortin Tiedostot ja linkit -osioon ilmestyy Allekirjoita dokumentit-painike. Allekirjoitusprosessi on sama asiakas- sekä projektikortilla. Asiakaskortilla ollessasi voit halutessasi liittää asiakirjan tiettyyn projektiin.
  • Näenkö allekirjoituksen tilan Severassa?
    Kyllä. Lähetetyt asiakirjat ja niiden tilat näkyvät Severassa Tiedostot ja linkit -osiossa. Kun dokumentti on allekirjoittamaton, voit klikata asiakirjan nimeä ladataksesi ZIP-tiedoston kaikista kutsuun liitetyistä tiedostoista. Kun asiakirja on allekirjoitettu, allekirjoitetut kutsut voidaan ladata PDF-tiedostona klikkaamalla asiakirjan nimeä. PDF-tiedosto sisältää kaikki asiakirjan tiedostot ja allekirjoitukset.