Asiakastyytyväisyys on parantunut Visma Severan avulla
Huld on älykkään liiketoiminnan kehittäjä sekä tuotekehitys- ja ohjelmistoprojektien ammattilainen. Severan avulla Huld on parantanut asiakkuudenhallintaansa ja sitä kautta asiakastyytyväisyyttään. Koko organisaation johtaminen on helpottunut.
Visma Severa Enterprise -paketti on Huldin päivittäisessä käytössä jokaisella työntekijällä asiakkuudenhallinnassa, projektinhallinnassa ja taloushallinnossa.
– Ensinnäkin se helpottaa meidän asiakkuudenhallintaamme ja sitä kautta myynnin tekemistä. Kun myynti jalkautuu projekteiksi, helpottaa Severa myös projektien hallintaa, toteaa Juha Mäyrä, joka vastaa yrityksen projektitoiminnan kyvykkyydestä.
”Tekeminen on välitöntä”
Yhteistyö sai alkunsa asiakkuudenhallinnan tarpeista. Mäyrän mukaan Huldilla oli laaja joukko asiakkaita, joiden asioista oli pidettävä parempaa huolta. Sitä varten haluttiin hankkia jonkinlainen CRM-järjestelmä.
– Severan kanssa on helppo tehdä yhteistyötä. Se on hyvinkin henkilökohtaista, Mäyrä kertoo.
– Olemme tuttuja toisillemme Severan työntekijöiden kanssa. Tekeminen on välitöntä ja annamme palautetta puolin ja toisin, Mäyrä jatkaa.
Helppokäyttöinen ja laajennettava kokonaisuus
Severan tuomat konkreettiset hyödyt liittyvät Mäyrän mukaan juuri asiakkuudenhallinnan parantumiseen ja sitä kautta myös yleisen asiakastyytyväisyyden parantumiseen.
– Koko organisaation johtaminen on helpottunut tämän järjestelmän myötä, Mäyrä painottaa.
– Voisin suositella Severaa kaikille palvelualalla toimiville yrityksille sen helppokäyttöisyyden ja laajennettavuuden vuoksi, Mäyrä kiteyttää.
Haluaisitko kuulla, miten Severa voisi auttaa teitä parantamaan asiakastyytyväisyyttä ja projektien hallintaa? Jätä yhteystietosi, niin olemme sinuun yhteyksissä pikaisesti!