Uuden yrittäjän tukena
Severa on aloittavan asiantuntijayrityksen mukana alusta asti – tarjoamme nyt Severan ilman kuukausimaksua vuodeksi uusille yrityksille.
Miten Severa auttaa uuden yrityksen kanssa?
Severa on markkinoiden johtava pilvessä toimiva toiminnanohjauksen työkalu kaiken kokoisille asiantuntijaorganisaatioille. Kun yritystoimintasi kasvaa, niin Severa kasvaa myös mukana! Palvelemme jo tällä hetkellä asiakkaita aina pienistä muutaman hengen toimijoista suurin pörssiyrityksiin asti.
Mitä etu sisältää?
Etuun kuuluu Severan Business-paketti, joka sisältää muun muassa CRM ja myynninhallinnan, tuntikirjaukset, laskutuksen, matkalaskut ja näppärän mobiilisovelluksen.
Ympäristöön sisältyy myös tarvittavat API-yhteydet, jotta saat kytkettyä huolettomasti Severan käyttämääsi taloushallintojärjestelmään, kuten Netvisoriin.
Kuka voi hyödyntää edun?
Edun voi hyödyntää kuluvana vuonna kaupparekisteriin rekisteröity yritys, joka ei ole ennestään Severa asiakas. Etu koskee aloittavia uusia yrityksiä – konserniyhtiöiden tytäryhtiöt tai mahdolliset fuusiojärjestelyt eivät kuulu edun piiriin.
Mitä kuluja minulle syntyy Severasta ensimmäisen vuoden aikana?
Ensimmäisen viiden käyttäjän osalta ei lainkaan kuukausimaksuja! Mikäli käyttäjiä on enemmän, veloitetaan ylimenevät käyttäjät hinnastomme mukaan.
Severa <3 Netvisor
Pssst! Myös Netvisorilta löytyy uusille yrityksille suunnattu kampanjaetu. Käy tutustumassa Netvisorin kampanjasivuun ja hyödynnä markkinoiden tehokkain taloushallinnon + projektinhallinnan kombo!
Aloita Severan käyttö ja aktivoi kampanjaetu!
Pääset hyödyntämään kampanjaedun täyttämällä oheisen lomakkeen. Samalla annat suostumuksen kampanjaehtoihin sekä Severan yleisiin sopimusehtoihin sähköisellä allekirjoituksella. 12 kuukauden kampanjajakso käynnistyy, kun allekirjoitat sopimuksen.
Kun ympäristö on avattu toimestamme, otamme sinuun yhteyttä tarvittavien tietojen kanssa.
Tiedot tiivistetysti
-
Miten saan tietoa käyttöönotosta?
Autamme sinut alkuun: itsenäiselle tekijälle tarjoamme laadukasta ja selkeää käyttöönottoa tukevaa sisältöä, tai tekijälle joka haluaa varmistaa hyödyn olevan mahdollisimman iso, tarjoamme eritasoisia käyttöönottopaketteja. Tällä varmistamme, että alusta alkaen pääset hyödyntämään kaikkia Severan tarjoamia hyödyllisiä ominaisuuksia. -
Kuinka paljon säästän?
Business-paketin hinta yhdeltä käyttäjältä on 45€/kk, joten säästät vähintään 540€ vuodessa. -
Voinko vaihtaa pakettia kampanjan aikana?
Kampanjaetu koskee vain Business-pakettia, eikä sitä voi yhdistää muihin paketteihin. Voit vaihtaa hinnoittelupaketista toiseen jo kampanjan aikana, mutta menetät kampanjaedun. -
Mitä tapahtuu 12kk jälkeen, kun kampanja päättyy?
12 kuukauden jälkeen siirryt normaalin laskutuksen piiriin ja kuukausilaskutus alkaa pyöriä hinnoitteluperusteiden mukaisesti. Voit jatkaa käyttöä normaalisti. Jos vaihdat kampanjan päättyessä pakettia, vaihtaminen tapahtuu ottamalla yhteyttä Severan asiakaspalveluun. Kampanja ei sido mihinkään. -
Mistä löydän Severan tuen?
Severa tuen ohjesivut on apunasi kelloon katsomatta. Sivustolta löydät kattavat käyttöohjeet. Ongelmatilanteessa voit jättää meille sähköisen tukipyynnön. -
Koulutukset ja webinaarit
Osallistu koulutuksiimme, jotka asiantuntevat kouluttajamme järjestävät joko etänä tai paikan päällä. Koulutusten aikana perehdytään Severaan vaiheittain. Lisäksi tarjolla on myös käyttöönottokoulutus uusille käyttäjille. Tutustu ja varaa paikkasi koulutuksiin > -
Mikä lasketaan “uudeksi yritykseksi”?
Uuden yrityksen perusteena käytetään yrityksen rekisteröitymisvuotta kaupparekisteriin. Jos olet rekisteröinyt yrityksesi kuluvana vuonna ja yrityksesi käytössä ei ole aiemmin ollut Severa, voit hyödyntää kampanjaedun. Yritysjärjestelyt on rajattu pois edun piiristä, kuten esimerkiksi konserniyhtiöiden tytäryhtiöjärjestelyt. Esimerkiksi kokonaan tai osittain vanhojen yritysten pohjalta perustetut uudet yhtiöt eivät ole oikeutettuja etuun. Pidätämme oikeuden veloittaa Severasta kuukausihinta, mikäli väärinkäytöksiä havaitaan. -
Miksi Business-paketti?
Severan Business paketti tarjoaa erikokoisille asiantuntija- ja projektiyrityksille tehokkaan ja automatisoidun toiminnanohjauksen, jonka voit kytkeä taloushallinnon järjestelmääsi täyden tehokkuushyödyn saamiseksi. Enää ei tarvitse toimittaa kirjanpitäjälle tietoja paperilapuilla tai sähköpostin liitteenä! -
Miksi valitsisin Severan?
Severa on markkinoiden johtava pilvessä toimiva toiminnanohjauksen työkalu kaiken kokoisille asiantuntijaorganisaatioille. Kun yritystoimintasi kasvaa, niin Severa kasvaa myös mukana! Palvelemme jo tällä hetkellä asiakkaita aina pienistä muutaman hengen toimijoista suuriin pörssiyrityksiin asti. -
Eroaako edun kautta avattu ympäristö muista Severa-ympäristöistä?
Ei eroa. Ympäristö vastaa normaalia Severa Business-pakettia. On kuitenkin hyvä huomata, että palvelusopimukseen ei sisälly maksutonta huippuluokkaista asiakaspalveluamme, mikäli et etua aktivoidessasi hyödynnä myös käyttöönottokampanjaamme.
Ehdot ja muut tärkeät dokumentit
Kampanjaehdot
Severan hinnoittelu
Severan yleiset sopimusehdot
Visman tietosuojaseloste
Severan tietosuojaseloste
Lisätietoa henkilötietojen käsittelystä