Valitse tehokkain pakettisi
Ohjaa projekteja ja liiketoimintaa kattavasti Platinumilla tai tehosta toimintoja Business-paketilla. Tarjoamme versiot myös pienten ja suuryritysten tarpeisiin.
Kuinka monta käyttäjää yrityksellänne on?
Enterprise
Kattava versio isojen pk-yritysten kokonaisvaltaiseen hallintaan ja johtamiseen
Kaikki Platinum-ominaisuudet +
- IP-osoitteiden rajaus
- Single Sign-On
- Toimintohistoria
- Testiympäristö
- Avainasiakasvastaava
- 50 GB tallennustilaa
Platinum
Paras paketti projektiliiketoiminnan johtamiseen kattavan raportoinnin ja ennusteiden avulla
Kaikki Business-ominaisuudet +
- Tavoitteenasetanta
- KPI-avainluvut
- Lisäkentät
- Liikevaihdonjaksotus
- Monivaluuttatuki
- Hinnastoversiot
- Portaikkohinnoittelu
- Aikataulutettu laskutus
- 20GB tallennustilaa
Business
Tehokas ja automatisoitu toiminnanohjaus erikokoisille asiantuntija- ja projektiyrityksille
Kaikki Basic-ominaisuudet +
- Yrityshierarkia-tuki
- Tarjoustyökalu
- Työajan hyväksyntä
- Liukumalaskenta
- Matkalaskut
- Vaiheiden riippuvuudet
- Tehtävienhallinta
- Resursointi & työnsuunnittelu
- Kalenterisynkronoinnit
- Google Drive -synkronointi
- REST-rajapinta
- Projektiryhmän kollaboraatio
- Analyysiraportit
- 10 GB tallennustilaa
Basic
Asiantuntijatyön peruspaketti myynnistä laskutukseen pienille yrityksille
Ominaisuudet:
- CRM ja myynninhallinta
- Projektinhallinta
- Tuntikirjaukset
- Laskutus: e-lasku, sähköposti, paperilasku
- Raportointi
- Kalenteri ja aktiviteetit
- Mobiilisovellus (iOS & Android)
- Kirjautuminen Google-tunnuksilla
- 5 GB tallennustilaa
Kaikki hinnat alv 0%.
Vertaa pakettien ominaisuuksia
Ominaisuusvertailu | Enterprise | Platinum | Business | Basic |
IP-osoitteiden rajaus | ⚊ | ⚊ | ⚊ | |
Single Sign-On | ⚊ | ⚊ | ⚊ | |
Toimintohistoria | ⚊ | ⚊ | ⚊ | |
Testiympäristö | ⚊ | ⚊ | ⚊ | |
Avainasiakasvastaava | ⚊ | ⚊ | ⚊ | |
50 GB tallennustilaa | ⚊ | ⚊ | ⚊ | |
Tavoitteenasetanta
(?) Aseta raporteille tavoitteita liittyen esimerkiksi projekteihin, ja seuraa niiden etenemistä helposti.
|
⚊ | ⚊ | ||
KPI-avainlukujen luonti
(?) Seuraa yrityksellesi tärkeimpiä mittareita helposti KPI-lukujen avulla, ja luo omia lukuja laskutukseen, projekteihin tai käyttäjiin liittyen.
|
⚊ | ⚊ | ||
Lisäkentät
(?) Luo omia lisäkenttiä seurataksesi asiakkaisiin, projekteihin tai käyttäjiin liittyviä tietoja.
|
⚊ | ⚊ | ||
Liikevaihdonjaksotus | ⚊ | ⚊ | ||
Monivaluuttatuki | ⚊ | ⚊ | ||
Hinnastoversiot | ⚊ | ⚊ | ||
Portaikkohinnoittelu | ⚊ | ⚊ | ||
Aikataulutettu laskutus | ⚊ | ⚊ | ||
20GB tallennustilaa | ⚊ | ⚊ | ||
Yrityshierarkia-tuki
(?) Luo yrityksellesi organisaatiorakenne ja määritä käyttöoikeudet sekä laskutustiedot eri liiketoimintayksiköille tai tytäryhtiöille.
|
⚊ | |||
Tarjoustyökalu
(?) Luo tehokkaita tarjouksia tarjoustyökalun avulla, käyttämällä esimerkiksi valmiita tarjouspohjia, ja klousaa enemmän kauppoja.
|
⚊ | |||
Työajan hyväksyntä | ⚊ | |||
Liukumalaskenta | ⚊ | |||
Matkalaskut | ⚊ | |||
Vaiheiden riippuvuudet
(?) Linkitä vaiheita toisiinsa tehdäksesi projektien aikataulujen suunnittelusta helpompaa.
|
⚊ | |||
Tehtävienhallinta | ⚊ | |||
Resursointi & työnsuunnittelu | ⚊ | |||
Kalenterisynkronoinnit
(?) Yksinkertaista aktiviteettienhallinta synkronoimalla Google- tai Microsoft Exchange -kalenterisi Severan kanssa, ja pidä kalenterisi ajan tasalla.
|
⚊ | |||
Google Drive -synkronointi | ⚊ | |||
REST-rajapinta
(?) Yhdistä käytössäsi olevat ohjelmistot kokonaisuudeksi REST-rajapinnan avulla.
|
⚊ | |||
Projektiryhmän kollaboraatio | ⚊ | |||
Analyysiraportit | ⚊ | |||
10 GB tallennustilaa | ⚊ | |||
CRM ja myynninhallinta | ||||
Projektinhallinta | ||||
Tuntikirjaukset | ||||
Laskutus: e-lasku, sähköposti, paperilasku | ||||
Raportointi | ||||
Kalenteri ja aktiviteetit | ||||
Mobiilisovellus (iOS & Android) | ||||
Kirjautuminen Google-tunnuksilla | ||||
5 GB tallennustilaa | ||||
Usein kysyttyjä kysymyksiä
Koekäyttö
-
Mikä Severa-paketti yritykselleni sopii?
Koekäytössä pääset kokeilemaan laajasti Severan eri toiminnallisuuksia. Business-versio tukee laajemmin projektinhallintaa mahdollistaen mm. matkalaskukäsittelyn, kalenterisynkronoinnit sekä liukumahallinnan. Näiden ominaisuuksien lisäksi Platinum-paketissa saat käyttöösi laajan kattauksen liiketoiminnan johtamiseen keskittyviä ominaisuuksia. Kysy pakettien sisällöstä lisää myynniltämme! -
Onko koekäyttö ilmainen?
Koekäyttö kestää 30 päivää ja on täysin maksuton. Kokeilujakson aloittamiseen ei tarvita luottokortti- tai laskutustietoja, vaan yhteystietojen antaminen riittää. Kokeilu ei sido mihinkään. -
Mitä tapahtuu, jos en halua jatkaa koekäyttöä?
Sinun ei tarvitse tehdä mitään, vaan koekäyttö loppuu automaattisesti. -
Miten koekäyttöympäristö eroaa aidosta ympäristöstä?
Koekäyttöympäristö vastaa todellista käyttöliittymää. Koekäyttöympäristöstä on mahdollisuus siirtyä suoraan maksulliseen versioon oston yhteydessä.
Käyttöönotto
-
Kuinka paljon käyttöönotto maksaa?
Käyttöönoton laajuus ja käytettävä aika määritellään yhdessä asiakkaan kanssa. Hinta muodostuu käytön laajuuden ja käyttäjämäärän perusteella. -
Miten siirtää tiedot nykyisestä järjestelmästä Severaan?
Asiakastiedot voidaan viedä suoraan csv-tiedostona. Muiden tietojen osalta tuoteasiantuntijamme käyvät läpi mahdolliset tiedonsiirtotarpeet ja niistä sovitaan erikseen käyttöönoton yhteydessä. -
Voinko yhdistää muita ohjelmistoja Severaan?
Severaan on olemassa yli 50 valmista integraatioita sekä avoin rajapinta. Voit siis yhdistää Severaan laajasti käytössänne olevia ohjelmistoja.
Käyttö ja tuki
-
Millä kielillä asiakaspalvelu auttaa?
Asiakaspalvelumme toimii Lappeenrannassa ja vastaa suomeksi sekä englanniksi. Tukimateriaali on myös saatavilla molemmilla kielillä. -
Kuuluuko tuki Severan hintaan?
Puhelintuki ja sähköpostituki on asiakkaillemme maksuton. Huomioi kuitenkin, että operaattorisi veloittaa 010-numeroon soittamisesta palvelunumeromaksun (8,35snt/puh+16,69snt/min). Edellä mainittujen tukikanavien lisäksi käytössäsi ovat Visma Solutions Community sekä Tukisivu, joista löytyy paljon ohjeita ja käyttövinkkejä. -
Millä kielillä Severaa voi käyttää?
Jokainen käyttäjä voi itse määritellä kielen, jota haluaa käyttää omassa ympäristössään. Vaihtoehdot ovat: suomi, englanti, ruotsi, norja, tanska ja hollanti. Lisäksi laskut on mahdollista lähettää kymmenillä eri kielillä