Severan asiakastuki saa ylistäviä sanoja viestintätoimiston projektipäälliköltä
Viestintätoimisto Republicin projektipäällikkö Tanja Antikainen on erittäin tyytyväinen Severan asiakastukeen. Hän arvostaa erityisesti, kuinka asiakastuessa kaikki kysymykset käsitellään asiantuntevasti ja niihin vastataan huolellisesti. Asiakaslähtöinen asenne, yhdistettynä nopeaan reagointiaikaan ja yksityiskohtaisiin kirjallisiin vastauksiin, tekee Severan asiakastuesta erinomaisen palvelukokemuksen.
Republic Oy on viestintätoimisto, joka tarjoaa brändin rakentamista ja kaupallista viestintää vahvalla markkina- ja kohderyhmäymmärryksellä.
Severa tuli tutuksi Tanja Antikaiselle, kun hän aloitti Republicilla senior-tason projektipäällikkönä kaksi ja puoli vuotta sitten.
“Projektinhallinta on työtäni ja Severa on päivittäinen työvälineeni. Työssäni projektipäällikkönä teen projektisuunnitelmia, aikatauluja, budjetointia, resursointia, laskutusta ja lisäksi projekteihin liittyen tuntikirjauksia sekä tuntien seurantaa”, Tanja luettelee.
Lähes tulkoon kaikkialle muualle suosin online-yhteydenottoa, mutta Severan asiakastukeen soitan.
Severan asiakastukeen on helppo olla yhteydessä matalalla kynnyksellä
Ohjelmiston asiakastuella on oma merkityksensä käyttäjien arjen toimivuudessa. Toisinaan eteen tulee tilanteita, kun oma osaaminen ohjelmiston käytössä loppuu. Tanja Antikainen ei kehuja säästele, kun hän kertoo kokemuksiaan Severan asiakastuesta.
“Vaikka harvoin tarvitsen ottaa yhteyttä asiakastukeen, olen aina saanut nopeasti apua. Sanon aina kollegoillekin, otetaanpa yhteyttä Severaan, koska sieltä saamme neuvontaa”, Tanja toteaa.
Tanja kertoo suosivan puhelimitse soittamista silloin, kun hän neuvoja asiakastuesta kaipaa. Kiireettömiin ja hyvä tietää -juttuihin Tanja kertoo käyttävänsä sähköpostia tai tikettiä. Kysyttäessä, miksi hän suosii eniten soittamista asiakastukeen, hän jää itsekin pohtimaan syytä.
“Lähes tulkoon kaikkialle muualle suosin online-yhteydenottoa, mutta Severan asiakastukeen soitan. Sinne soittamisessa ei ole minkäänlaista kynnystä, sillä saan aina todella ystävällistä ja nopeaa palvelua”, Tanja kertoo.
Lisäksi Tanjaa ilostuttaa nopean avun jälkeen se, että hän saa vielä sähköpostiin kirjallisen vastauksen asiasta, josta oli neuvoa kysynyt. Hän kehuu myös Severan asiakastuen ihmisiä asiaan paneutumisesta.
“Koskaan ei tule tunne, että kysyisin tyhmiä heiltä. Toisinaan kysymykseni on saattanut olla sen verran kinkkinen, että asiakaspalvelija joutuu sitä tarkemmin selvittämään, mutta he aina palaavat vastauksen kanssa saman päivän aikana”, Tanja kertoo.
“Aivan ykkösluokkaista asiakaspalvelua”, Tanja lisää.
Kun Tanjalta kysytään kehitysehdotuksia asiakastuelle, hän toteaa, ettei hänellä ole mitään ehdotuksia.
“En keksi mitään kehitettävää. Severalla on superihana asiakaspalvelu”, Tanja toteaa loppuun.
Asiakastukea aina välillä tarvitaan
Toisinaan eteen saattaa tulla tilanteita, joita käyttäjä ei osaa omatoimisesti ratkoa tai aikaa ei ole hukattavaksi selvittämiseen, miten jokin toiminto ohjelmistossa saadaan toteutettua. Sitä varten Severan asiakastuki on palveluksessanne.
Henkilökohtaisen asiakastuen lisäksi Severan tukisivut ovat käyttäjien apuna 24/7. Uuden oppimista varten tarjoamme ohjevideoita ja webinaareja maksuttomasti.
Tavoitteemme on aina ollut tarjota maailmanluokan asiakastuki asiakkaillemme. Olemme tukena, jotta jokainen voi menestyä työssään ja käyttää aikaansa olennaiseen eli omaan työhönsä.
Vuonna 2023 asiakastuen saamasta palautteesta 94 % (CSAT) oli positiivista. Tavoitat tuen puhelimitse, sähköpostitse ja chatin kautta. Tuki on maksuton ja tarkoitettu kaikille Severa-käyttäjille.