Severan kokenut asiakastuki on apunasi niin käyttöönotossa kuin tuotteeseen liittyvissä kysymyksissä.
Laadukasta apua jokaiselle
2022 asiakastuen saamasta palautteesta 92,2% (CSAT) oli positiivista. Tavoitat tuen puhelimitse, sähköpostitse ja chatin kautta. Tuki on maksuton ja tarkoitettu kaikille Severa-käyttäjille.
Huolellinen käyttöönotto
Käyttöönotto aloitetaan heti kauppojen synnyttyä. Autamme löytämään parhaat tavat hyödyntää Severaa tiimin eri asiantuntijoiden näkökulmasta.
Pysyimme aikataulussa, jonka asetimme käyttöönotolle. Meillä meni siihen korkeintaan 10 päivää. Käyttöönoton jälkeen olen käyttänyt myös asiakastukea. Joka kerta olen saanut nopeasti selkeät ohjeet Severaan liittyvissä kysymyksissä.
Jukka Nevala – perustaja, Junebug
Parasta Severassa on se, että siinä on kaikki tarvittavat toiminnot, mutta se on silti helppo ja yksinkertainen sisäistää. Ei vaadi liian isoja ponnisteluja, että se saadaan kaikille työntekijöille käyttöön.
Antti Savolainen – toimitusjohtaja, Despro Engineering Oy
Maksuttomat materiaalit
Järjestämme säännöllisesti webinaareja, joissa kuulet uusista tuotejulkaisuista ja vinkkejä Severan käyttöön rooli- ja ominaisuuskohtaisesti.
Tukisivustolta tietoa 24/7
Tuotetukemme vastaa tukisivuston päivittämisestä. Tuen sivuilta löydät vastauksia tuotteen käyttöön liittyen sekä koulutusvideoita.
Severaa kehitetään yhdessä käyttäjien kanssa ja asioita, joita olemme toivoneet, on myös tuotu ohjelmistoon. Säännöllisesti järjestetään webinaareja ja on sellainen yhdessä tekemisen meininki.
Janne Pöyhönen – asiakasjohtaja & osakas, LM&Someco
Minulla on pitkä kokemus tietojärjestelmien kehittämisestä ja käyttöönotosta, enkä ole kovinkaan usein näin positiiviseen kokemukseen törmännyt. Voin suositella varauksetta, sillä täällä palvelu toimii.
Juha Kuokkanen – varatoimitusjohtaja, Sigge Arkkitehdit
Anna palautetta ja vaikuta
Yhteistyö asiakkaiden kanssa auttaa meitä kehittämään Severaa paremmaksi. Keräämme jatkuvasti palautetta, jotta kehitämme ominaisuuksia oikeaan suuntaan.