CRM-ohjelma

Varmista kaupat ja asiakas­pysy­vyys

Näe myyntiputkessa odottavat eurot ja tiedä miten klousaat kaupat. Luo erinomainen asiakaskokemus ensikontaktista pitkälle tulevaan.

Myynnin yhteenveto Severassa

Voittavat työkalut myynnin onnistumiseen

CRM-ohjelman avulla tiedät mikä case vaatii huomiota ja klousaat kaupat nopeammin. Valmiit hinnastot ja tarjoustyökalu tekevät myyntityöstä tehokasta.

Myynnin kanban

Myy oikeaan hintaan

Hyödynnä historiadataa tarjouksilla. Hinnoittele myytävät projektit oikein aiempien projektien työmäärien, resursoinnin ja katteiden perusteella.

Tehoja prospektointiin

Hyödynnä asiakaslistoja uusien asiakkaiden hankinnassa ja kontaktoinnissa. Segmentoi asiakkaat ja löydä myynnillisesti kannattavimmat caset prospektikannasta.

Hyödynnä momentum

Aikatauluta puhelut ja tehtävät kalenteriin tai yhdistä kalenterisi Severaan. CRM-ohjelma muistuttaa aktiviteeteista ja arkistoi yhteydenotot asiakkaan tietoihin.

Tee tulosten seurannasta helppoa

Näe tuleva tilauskanta, myynnin pipeline ja reagoi tarvittaessa hiljaisiin hetkiin. Ajantasaisten raporttien avulla ohjaat myyntiä kannattavampiin palveluihin ja projekteihin.


Myyntikate asiakkaittain

Kohdista myynti oikein

Seuraa myynnin tuotos-panos -suhdetta ja ohjaa tekemistä oikeisiin asioihin: panosta caseihin, joissa on korkein kate.

Ymmärrä pipelinea

Seuraa myynnin tuloksia valmiiden raporttien avulla. Näe hit rate ja mittaa myynnin onnistumista kokonaisuutena, henkilöittäin tai vaiheittain.

Ennakoi laskutusta

Seuraa myyntiennustetta ja arvioi tulevien kuukausien laskutusta. Reagoi ajoissa esimerkiksi heikkoon tilaus- & tarjouskantaan.

Fraktio logo

Myynti on saanut valtavasti apua, kun kaikki asiakastieto yhteystiedoista laskutukseen ja projektihallintaan sekä resursointiin, eli ns. koko totuus, on samassa paikassa.

Joonas Pajunen – Toimitusjohtaja, Fraktio

CRM-ohjelmalla fantastinen asiakaskokemus

Löydä kaikki olennainen tieto samasta paikasta ja luo tiivis yhteys asiakkaisiin. Tiedät mitä asiakkaan kanssa on sovittu, miten projekti etenee ja miten häntä on laskutettu.

Pidä tiedot ajan tasalla

Asiakkaiden tiedot, yhteyshenkilöt ja menneet projektit laskuineen ovat helposti asiakaspalvelun, myynnin, hallinnon ja laskutuksen käytettävissä.

Luo erilaisia hinnastoja

Luo tarvitsemasi hinnastot palveluille, tuotteille sekä tuntilaskutusta varten ja linkitä ne asiakaskohtaisiin tietoihin. Hinnastot ovat aina oikein ja valmiina uusia tilauksia varten.

Selkeytä yhteydenpitoa

Suunnittele projektin sisältö ja vaiheet realistisesti historiadatan avulla. Seuraa projektin etenemistä ja aseta muistutuksia yhteydenpitoa varten.

Tunnista kannattavimmat asiakkuudet

Segmentoi asiakkaat ja tunnista kannattavimmat asiakasryhmät helposti. Tiedä, mihin asiakkuuksiin kannattaa käyttää aikaa ja milloin kannattamattomien asiakasryhmien hinnoittelumalleja pitää muokata.

Kokeile Severaa itse!

Kokeile Severan CRM-ohjelmaa ja myynnin työkaluja, joiden avulla rakennat pitkiä ja kannattavia asiakassuhteita.