Enemmän luovaa aikaa asiakastyölle
Näe koko toimiston projektiportfolio ja laskuta työt helposti. Tunne kannattavimmat asiakkuudet ja avaa näkymä liiketoiminnan ennusteille.
Severassa yhdistät kaiken projektityölle olennaisen tiedon yhteen paikkaan!
Hallitse projektit tuottavammin
Sujuvoita projektinhallintaa
Perusta, vaiheista ja hinnoittele projektit historiadatan pohjalta. Kohdista työt suoraan projekteille ja automatisoi laskutus.
Yhdistä taskinhallintaan
Luo Severasta suora yhteys suosittihin taskinhallintaan kuten Trelloon, Asanaan ja Mondayhin.
Tiedä mikä kannattaa
Peilaa asiakastyöhön käytettyä aikaa tuottoon. Näe kannattavimmat asiakkuudet ja projektit – ja keskity niihin.
Koko toimiston arki Severassa
Hoida myynti, projektinhallinta, CRM ja laskutus tehokkaasti Severassa. Minimoi pakolliset taskit ja keskity rauhassa luomaan asiakkalle lisäarvoa.
Toimita projektit tehokkaasti
Aseta projektilla aikataulut, työn hinnat ja taloudelliset tavoitteet. Seuraa projektien etenemistä visuaalisissa gantt ja kanban -näkymissä. Näe projektin avainaluvut projektiraporteilla ja reagoi tilanteen niin vaatiessa.
Laskuta kaikki tunnit helposti
Kirjaa kaikki asiakkastyöhön käytetyt tunnit suoraan projekteille asiakas- ja projektikohtaisten hinnastojen perusteella. Laskutettava työ näkyy projektin koontiraporteilla reaalijassa koko projektitiimille.
Kehitä kannattavuutta
Segmentoi asiakkaat selkeisiin ryhmiin ja löydä kannattavimmat kohderyhmät, joihin keskittyä. Seuraa toteutuneita tuntihintoja tavoitehintoihin ja käännä kannattamattomat projektit tuottavaksi reagoimalla ajoissa.
Lisää automaatiota työpäivään
Hyödynnä Severan monipuoliset integraatiot muihin sovelluksiin. Saatavilla yli 50 valmista integraatio markkinoiden suosituimpiin myynnin, markkinoinnin automaatio, kollaboraatio ja taloushallinnon ohjelmistoihin.
Yhteydenpito ja opastus sujuivat alusta asti loistavasti ja koekäytön yhteydessä sain tarvittavat vastaukset ja ratkaisumallit meidän hieman erikoisempiinkin tarpeisiimme.
Mici Virpiö – projektijohtaja, Planeetta 10 Oy
Varmista toimiston kasvu
Avaa 360-näkymä dataan niin projekti- kuin liiketoimintajohdolle. Tiedä mistä kannattavuus muodostuu ja missä on kehitettävää.
Raportointi
Tee parempia päätöksiä
Seuraa sekä operatiivista tekemistä että liiketoimintaa visuaalisten raporttien avulla. Varmista paremmat päätökset yksittäisiltä tarjoukselta aina johtoryhmätyöhön saakka.
Räätälöityjä raportteja on helppo luoda ja niitä käyttämällä voidaan vaivattomasti nähdä paljon kuhunkin numeroon on tullut myyntiä. Integrointi taloushallinnon ohjelmistojen kanssa toimii mainiosti.
Robert Kullström – toimitusjohtaja, Freemium Media
Johtaminen
Avaa näkymä tulevaan
Ymmärrä mistä kasvu muodostuu ja missä päin organisaatiota sakkaa. Severan laskutus-, liikevaihto- ja kuluennusteet kertovat mihin suuntaan bisnes on menossa.
Resursointi
Ennakoi osaajatarvetta
Varaa oikeat tekijät projekteille jo myyntivaiheessa. Ymmärrä milloin on tarve ulkoistaa tai rekrytä uusia osaajia ja millaista osaamista kokoonpanosta puuttuu.
LM&Someco luottaa Severaan
Asiakkaille on tärkeää, että asiat sujuvat aikataulussa. Severa auttaa näkemään mitä organisaatio tekee, miten kuormittuneita työntekijät ovat, ketä voidaan käyttää tuleviin projekteihin ja kenelle pitää antaa tukea.
Janne Pöyhönen – asiakasjohtaja ja osakas, LM&Someco
Parasta Severassa on kokonaisuus, jossa resursointi, tuntikirjaukset ja toteumat ovat samassa paikassa. Näin koko projektiputkea pystyy hallinnoimaan yhdessä järjestelmässä.
Antti Valtari – talousjohtaja, LM&Someco