Severa

Severa avaa LinkedIn-kanavan

2 min luku | 14.3.2023
Severa LinkedIn

Severan uuden brändi-ilmeen ja verkkosivujen julkaisun yhteydessä tuotteelle perustettiin oma LinkedIn-kanava. Severan tuotemarkkinoinnin päällikkö Tuuli Korpijaakko kertoo kanavan perustamisen tarkoituksesta.

“Severan brändi-ilmeen uudistus on osa Visma Solutionsin koko tuoteperheen ilmeen uudistusta. Netvisor ja Visma Sign saivat raikkaan ilmeen viime vuoden lopulla, ja nyt on Severan vuoro julkistaa uusi ilmeensä”, Tuuli iloitsee.

Lue myös: Severan brändi-ilme päivittyy uudella logolla ja pirskahtelevalla värimaailmalla

Severa puhuttelee LinkedInin kautta

Severan käyttäjille brändi-ilmeen uudistus on hienovarainen, joka näkyy lähinnä uutena logona käyttöjärjestelmässä, mutta uusituilla verkkosivuilla ja markkinointimateriaaleissa muutos on näkyvämpi. Brändi- ja verkkosivu-uudistuksen yhteydessä julkistetaan myös tuotteen LinkedIn-kanava.

“Kaikki nämä uudistukset tukevat Severan brändiä ja tuotestrategiaamme. Visma-konsernin house of brands -strategia rohkaisee nostamaan brändin omaa ääntä ja ajattelua esiin ”, Tuuli kertoo.

Datan pohjalta on havaittu, että Severan sisällöt ovat suosittuja, ja niitä kulutetaan ahkerasti.

“Haluamme palvella kohderyhmäämme entistä paremmin jakamalla viikoittain sisältöjä kohdennetummin. Olemme havainneet, että LinkedInin kautta tavoitamme niin nyky- kuin uusasiakkaita”, Tuuli jatkaa.

Kuva: Severan markkinoinnista Tuuli Korpijaakko ja Ilona Kämäräinen, Lappeenranta 2022

Severasta entistä vahvempi vaikuttaja

Severa tarjoaa laajasti webinaareja ja asiantuntijasisältöjä eri formaateissa. Aiheet pureutuvat asiantuntijayritysten arjen prosesseihin ja niiden helpottamiseen sekä kannattavuuden kehittämiseen.

“Pidämme laajasti webinaareja eri aiheista. Webinaarit ovat avoimia kaikille eikä niihin osallistuminen vaadi asiakkuutta. Tarjoamme myös ajankohtaisia aiheita käsitteleviä uutiskirjeitä sekä asiantuntija-artikkeleja ja oppaita verkkosivuillamme”, Tuuli kertoo.

LinkedIn-kanava tarjoaa ajankohtaista tietoa tulevista webinaareista ja tarjoaa yritysten arjen toimintoihin ja kehittämiseen liittyviä sisältöjä.

“Severan oman LinkedIn-kanavan myötä vahvistamme paikkaamme toimialamme ajatusjohtajana”, Tuuli kiteyttää.

Minna Hirvonen

Minna Hirvonen työskentelee Visma Solutionsin sisältömarkkinoinnissa. Minna arvostaa hyödyllisiä ja informatiivisia tekstisisältöjä. Siksi hän päätyi sisällöntuottajaksi jo vuonna 2004, jotta tiedonnälkäiset löytävät vastauksia digitaalisista kanavista.